úterý 4. listopadu 2014

Batiste Dry Shampoo


Nevěděla jsem moc co mám udělat za článek a tak mě napadlo, že bych mohla udělat jenom nějakou krátkou recenzi. Hodně jsem viděla ve videích na youtube, jak všichni doporučují suchý šampón od Batiste. Když jsem byla v Douglasu, velice mě překvapila cena, protože stál asi jen něco málo přes stovku, což si myslím, že je to dobrá cena. Normálně v drogeriích jsem je viděla dražší a navíc od Batiste je všichni doporučují.

Koupila jsem si coconut & exotic tropical a ten teda voní opravdu hezky. Nikdy předtím jsem žádný jiný suchý šampon neměla, takže to nemůžu nějak srovnat, ale myslím, že ho také můžu docela doporučit. Když si vyžehlím vlasy, tak se mi potom vůbec nemastí a ještě je na něm dobrá rychlá aplikace. Stačí ho nastříkat na vlasy z trochu větší vzdálenosti a rozčesat. Udělá mi to vždycky hezký objem, který ale vydrží tak 10 minut, takže asi tak :D


3 komentáře:

  1. tuhle znacku mam moc rada :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  2. ještě jsem nikdy nezkoušela ani neviděla :D ale suchý šampón se hodí mít :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Batiste je skvělý. A má spoustu různých variant produktu. Já jsem ho kupovala na http://www.xantea.cz/tagy/batiste/

    OdpovědětVymazat