středa 29. října 2014

For The Beginning





Nevím jestli je to dobrý nápad, protože toho o blogování moc nevím. Ale dokud nezkusíš, nevíš:D Sama ještě přesně nevím o čem blog budu psát. :D Nejspíš takové ty "random" články typu beauty a fashion. 


Možná si tedy říkáte proč si zakládám blog, když vlastně ani nevím o čem bude. Tak je to z toho důvodu, že jsem si chtěla vyzkoušet jaké to je. Tenhle stejný nápad měla i moje kamarádka (http://carolinastonemason.blogspot.cz/), shodly jsme se tedy na tom, že zkusíme a uvidíme:) 

Pro začátek bych se vám chtěla představit a napíšu to stručně a v bodech (protože si myslím, že to stejně nikoho moc nezajímá :D.):

  • Jmenuji se Tereza 
  • Bydlím v Praze
  • Chodím na základku
  • Mám ráda různé sporty a tancování
  • Ráda fotím
  • Mám hrozně moc oblíbených seriálů
  • A jsem asi trochu ukecaná :D
To bude asi všechno:) Více fotek mám na svém instagramu @_terkaa

Žádné komentáře:

Okomentovat