sobota 1. listopadu 2014

October Favorites




Napadlo mě, že bych mohla psát oblíbené věci za každý měsíc. Hodně youtuberů na tohle točí videa a mě tenhle typ videí baví, takže jsem o tom taky chtěla udělat článek. Tak tady je pár mých oblíbených věcí za měsíc říjen:

1. WTJ - Jako první a asi moje nejoblíbenější věc za tenhle měsíc je knížka Wreck This Journal. Hrozně mě baví tam plnit ty úkoly. A pro ty co nevědí co to je, tak je to knížka, kterou vpodstatě ničíte. Je tam přes 200 stran a na každé straně je nějaký úkol, například, že si jí máte vzít do sprchy, zničit nějakou stránku, vyhodit jí z okna a tak. 


2. Voss - Mezi jídlo nebo v tomhle případě spíš pití mi chutná voda voss. Většina lidí říká, že nepoznali rozdíl mezi touhle a normální vodou, ale přijde mi, že voss je o něco sladší. A taky je hezká kvůli té lahvi :D. Jinak je k sehnání i v česku. 


3. Potom mám dva produkty na tělo. První je tělové mléko od VS, hrozně hezky voní a hydratuje a druhá věc je krém na ruce od EOS (k sehnání přes internetu). Není vůbec drahý a taky hezky voní a je dobrý do tohohle počasí, kdy mám úplně suché ruce.


4. Můj oblíbený lak na nehty je tenhle neonově růžový. Nejsou to sice moc podzimní barvy, ale to nevadí :D. Má tlustej štěteček takže se dobře lakuje. Je od značky Spoiled a přivezla jsem si ho z Ameriky.



5. A poslední oblíbená věc je oblečení. A jsou to džíny z Pull&Bear. Jsou to teď snad moje jediné oblíbené džíny. Většinou se mi všechny vytahaly nebo jsou mi už krátké. Tyhle jsou trochu elastické a nepadají mi a zatím se ani nevytáhly. 


8 komentářů:

  1. Ten lak na nehty má skvělou barvu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Voss voda je fakt dobrá, taky mi přijde sladší :D Jinak, super článek :3

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kniha vypadá dobře ;)
    voda jako voda :D stejně piju čaje :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež sa mi takýto typ videí alebo článkov páči :). Ten WTJ som už videla, aj podľa mňa je to super, tiež by som to chcela :D. Voss som teda nikdy nemala, a pochybujem, že u nás na Slovensku by som to niekde kúpila :D. A veľmi sa mi páči tá farba toho laku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě si ten wtj kup je super:D) V Praze ja taky jenom jeden obchod myslím kde jí prodávaj

      Vymazat
  5. WTJ ♥ :D přeju si ji na Vánoce:)
    hezký článek
    www.beemannie09.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. nejvíce mě zaujala ta kniha hned na začátku :O kniha, která si prosí o zničení... Prostě něco originálního :D

    OdpovědětVymazat
  7. telové od VS mám aj ja a som s ním nadmieru spokojná :))

    http://friends-have-less-but-the-best.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat