sobota 15. listopadu 2014

Wreck This Journal


Tenhle článek bude o Wreck This Journal (wtj). Nejsem zrovna moc knížkovej typ, takže tohle mě hrozně baví. Tahle knížka se poslední dobou hodně proslavila a je dost oblíbená. Je to knížka určená vpodstatě ke zničení. Má něco okolo 200 stran a na každém listu je nějaký úkol (například vyhodit jí z okna, vylít na ní kafe, vzít jí sebou do sprchy a tak)

Nemám jí moc dlouho, zatím mám asi jen 20 úkolů, ale hrozně mě to baví. Většinou ty úkoly dělám ve škole o přestávkách i o hodině když se nudím. Nosím jí sebou skoro všude, kde bych mohla udělat nějaký úkol. Autorka této knížky je Keri Smith, která udělala asi ještě dalších 5 knížek podobného stylu. Ty bych si ráda taky koupila až dodělám wtj, ale v česku jsem je zatím prodávat neviděla. Všechny knížky jsou anglicky, ale v nějakých zemích jsou už přeložené. Myslím, že ve slovenštině už je, ale v češtině zatím ne. I tak si myslím že to vypadá líp když je to anglicky. A když nevím co znamená nějaký úkol, tak si to normálně přeložím v překladači. Má to už tolik lidí, že kdyby jste potřebovali nějakou inspiraci, tak jí určitě najdete na instagramu nebo vyhledáte na googlu. Tak tohle by bylo asi všechno a určitě jí doporučuji :) (a dala jsem tady pár fotek z mého wtj)



1 komentář:

  1. Chceš spolupracovat s mým blogem? Víc info se dozvíš u mě na blogu.. :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat