čtvrtek 30. října 2014

Movie Night



Nedávno jsme se s kamarádkami rozhodly, že bychom spolu mohli jít do kina. Vybraly jsme film nebo spíš horor Annabelle. Řekly jsme si, že bude zábavnější jít na horor než na nějakou komedii nebo scifi. Schválně jsme šly až večer, aby jsme se víc bály. Kino bylo od osmi, takže jsme tam museli být půl hodiny předem. Bály jsme se venku i v těch půl osmý, protože už byla tma.



Myslely jsme si, že moc lidí tam nebude, ale naopak bylo plné skoro celé kino. Byl to dobrý horor, ale viděla jsem i horší :D. Líbil se mi na něm ten děj. Viděla jsem už několik hororů, kde jsem vpodstatě ani netušila o čem to je. Co mi připadalo dobré byly lekací scény. Ty mám ráda, ale zároveň nesnášim :D. Skoro celou dobu jsem si zakrývala obličej a koukala přes ruce. Taky tam byly nějaké scény na které jsem se dívat vůbec nemohla, protože bych potom už asi nedošla ani domů. Ale jsem ráda, že jsme na něj šly:)




1 komentář: