pondělí 17. listopadu 2014

My Christmas Wishlist

Dnešní článek bude teda můj vánoční wishlist. Vánoce úplně miluju (ne jenom kvůli těm dárkům :D), ale je to i takové příjemné období, takže se na ně hrozně těším. Taky ráda kupuji dárky a vyzdobuji si pokoj, a možná udělám i nějaké DIY na vánoční dárky. :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Takže první věc kterou bych chtěla a hlavně potřebovala je nový notebook. Svůj už mám asi 4 roky a už se fakt seká, nevydrží baterka a tak.. znáte to. Nejvíc dobrých recenzí jsem viděla na notebooky od Applu. Chtěla bych macbook air 13 palcový. Jsou teda o něco dražší než ostatní notebooky, ale myslím, že se to vyplatí, protože baterka vydrží opravdu dlouho. Navíc je lehký a dobře přenosný.




Potom bych chtěla obal na mobil. Mám asi jenom 3 a chtěla bych ještě nějaký. Líbí se mi ty z Pull&Bear. Třeba jako tenhle:


Další věc je Braun Face. Původně jsem chtěla clarisonic, ale dát 6 tisíc ze nějaký přístroj, který vám jenom vyčistí obličej nevim :D Ten braun face jsem viděla v recenzi u mamalifestyle a chválila si ho, takže proč ho nezkusit. Stojí 2 tisíce, pořád je to docela dost, ale je to zase 3x levnější než clarisonic. :D


Voňavka Katy Perry! Tu bych hrozně chtěla, protože Katy Perry úplně miluju a už mám ten body lotion, ale voňavku ne :D Je mi celkem jedno jestli tu modrou nebo červenou, protože obě voní hezky.


A nakonec asi nějaké oblečení. Nemám vůbec žádné svetry, protože jsem to nikdy nenosila, ale začalo se mi to líbit. A asi ještě nějakou mikinu nebo tak.


Takže tohle by bylo všechno. Jinak nečekám, že to všechno dostanu :D

3 komentáře:

  1. Mac máám :) a je to dokonalá vec! Najdokonalejšia! A ten brush na tvár mám ale úplne od inej značky, stálo ma to 20eur a je to vynikajúca vec! Odkedy ju používam nemám takmer žiadne vyrážky na tvári :)

    (kelly145.blog.cz)

    OdpovědětVymazat